RECENZE: Hostitel (The Host)

8. dubna 2013 v 18:22 | Anéž a Kuba |  Filmy
RECENZE: Hostitel

Obsazení:

Roli hlavní hrdinky si zahrála Saoirse Ronan. Je velice dobrá herečka. Jak podle Kuby, tak podle mě Saoirse podala velmi dobrý výkon. Herečka je to prostě výborná, což víme i z jejích jiných filmů. Kuba se jasně vyjádřil, že se k tomu nebude vyjadřovat, takže tento úkol zbyl na mě. Předem si ujasníme jdnu věc. Jake Abel a Max Irons jsou fakt moooc pěkný kluci, žel Bohu, jako herci stojí za prd. Jake Abel..no dobře, dejme tomu, ale Max Irons vypadal, jako by každou chvilku měl přiběhnout nějaký fotograf. podat mu plavky a říct: Tak jo, jdeme nafotit reklamy na spodní prádlo!
Jediný,na co byl dobrý, byli líbací scény. Diana Kruger, byla výborná. Klasická záporňačka. Spolu se Saoirse to tam zachraňovala. Další herce radši nebudeme hodnotit, protože by to bylo jedno velké fiasko.

Zpracování tématu:

Téma bylo dobré. Ale ne výborné. V knize to nebyla taková (proňte fanoušci Twilight) ptákovina, jako Stmívko, protože to bylo taky o něčem jiném, než o lásce, která překoná všechno. Bohužel, filmaři z toho tu ptákovinu o lásce, tak trochu udělali, ikdyž to nebylo tak hrozný jako Twilight. Téma nebylo tolik populární, takže nebylo tolik omývané a bylo to za něco nového - jiného.

Hudba + efekty

Hudba se nám moc líbila. Album, které k tomu vydali je podle nás naprosto geniální (některé písničky mám na youtube nastavený, jako oblíbený a pak na mobilu :)). Efekty, jakožto sci-fi jich muselo být dost. My oba jsme s nimi byli velmi spokojení. Prostě..co naše počítače už nedokáží, že? :D Kubovi sezvláště líbila Duše, která vypadal opravdu originálně a půvabně.

Děj - zápletka (pozor spoilery!)

Jakožto z pohledu čtenáře, bych řekla, že filmu chyběla návaznost a některé věci byli dost špatně provedené. Kuba knihu nečetla názor na to má jiný. Myslí, že návaznost mu nepřišla nijak hrozná, ale někdy to divně skákalo. Mohlo to být, ale propracovanější. Duše se dostne do hostitelky, která odmítá vložení. Dobrý nápad!

Kostými + výprava

Kostými byly dobré, na tom se prakticky nedalo nic zkazit. Jinak okolí vypadalo věrohodně. Někoho jsem viděla napsat recenti , kde vytíkal, že je všude jenom poušť. Ano, ale ono je těžké abyse to dělo někde jinde, když tam být poušť.

Konečné zhodnocení filmu:

Film podle Anéž. nebly tak úplně hrozný, ale žádný velký zázrak, který bych zařadila do mé top10, to nebyl. Podle Kuby to byl celkem dobrý film, ale měl nějaké mouchy a víckrát by si ho pouštět nemusel.

75/100

Zajímavosti:

V původní knize je mezi Melanie Stryder a Jaredem Howem věkový rozdíl 9 let. Stejný počet let dělí i jejich filmové představitele Saoirse Ronan a Maxe Ironse.

Saoirse Ronana dělala většinu akrobatických kousků sama.

Snímek byl natočen na motivy knihy "Hostitel" od Stephenie Meyer, autorky známé ságy "Stmívání".

Oficiální text distributora:

Po úspěšné invazi teď Zemi kontrolují neviditelní mimozemšťané. Takzvané Duše přebírají kontrolu nad myslí člověka, používají jeho tělo a zdánlivě beze změny žijí jejich životy. Každý člověk se stane pro Duši pouhou schránkou a hostitelem. Hlavní hrdinkou filmu je Melanie, mladá dívka, která patří mezi zbývající "divoké" lidi a která se bezhlavě zamiluje do kluka jménem Jared. Byla by to celkem obyčejná lovestory, ale po jedné z honiček je Melanie zajata a její tělo si bere Duše jménem Poutnice. Poutnice je překvapena a zavalena hotovou tsunami vzpomínek a silných emocí, jimž vévodí láska. Stane se to, na co nejsou Duše příliš zvyklé. Melanie se odmítá své mysli a svého těla vzdát. Poutnice chtěla původně ze vzpomínek odhalit úkryt zbývajících lidí, houževnatá Melanie ji v nich ale ukáže sílu lásky. Mimozemská Duše sama této síle nečekaně podlehne a v překvapivém spojenectví se pak vydají hledat Jareda, kterého obě milují. Stejně odhodlaná jako Melanie je ovšem i Duše jménem Hledačka s jediným úkolem - dopadení všech přeživších a ochrana nové rasy.

Trailer (pouze jeden, oficiální)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.